Často kladené otázky
Nikdy jsem neslyšel o Vaší značce. Co je Blumfeldt?
Jsme designéři, výrobci a prodejci zahradního nábytku kteří věří, že nic takového jako „zahradní nábytek“ neexistuje.
Protože podle nás je dělení na „zahradu“ a „domácnost“ nesmysl. Interiér i exteriér je součástí jedné věci, kterou nazýváme jednoduše - domov. Proč bychom se tedy v zahradě měli cítit i jen o kousíček méně pohodlně, jako například v obýváku?
Tento pohled ukazujeme světu již od roku 2015. Náš tým nábytkových designérů přináší zahradní nábytek, doplňky do zahrady a osvětlení, které se stejně dobře hodí do zahrady jako do moderní domácnosti. Najdete nás ve více než 20 zemích světa, kde zajišťujeme nejen prodej, ale také servis a zákaznickou podporu v mnoha jazycích.
Výběr zboží
Nevím si vybrat, který produkt by byl pro mě nejlepší
V případě jakýchkoliv dalších otázek můžete kontaktovat naši podporu na telefonním čísle +420 225 348 541 (od 8:00 do 18:00), nebo na e-mailové adrese [email protected]
Co je wishlist? Jak si do něj přidám produkty?
Pokud máte účet na naší stránce, máte možnost přidat si produkty, které se Vám líbí do seznamu přání. Stačí na stránce produktu kliknout na srdíčko. Následně si můžete všechny označené produkty prohlédnout pomocí tlačítka "Wishlist" v pravém horním rohu.
Objednání zboží
Jak si objednám zboží?
Je to velmi jednoduché. Najděte si v naší nabídce produkt, který Vám vyhovuje. Vyberte si variantu z nabídky a klidněte na „Vložit do košíku“. Můžete pokračovat v nákupech, až dokud nemáte v košíku všechno, co chcete koupit.
V okně „Košík“, které Vám vyskočí v pravém horním rohu po přidání produktu do košíku, se můžete podívat na obsah Vašeho košíku v samostatném okně (klikněte na tlačítko „Zobrazit košík“). Zde můžete jednoduše odebrat produkty nebo upravit objednané množství, ale taktéž zadat slevový kód. Druhou možností je pokračovat rovnou do pokladny. Pokud nejste přihlášeni do Vašeho Blumfeldt účtu, budete požádání o přihlášení, ale můžete také pokračovat bez registrace.
Následně si vyberete způsob platby, potvrdíte objednávku a je to!
Můžu zrušit svoji objednávku?
Pokud jsme Vaši objednávku ještě neodeslali (umíte si to ověřit po kliknutí na odkaz, který jsme Vám poslali s potvrzením objednávky), můžete svoji objednávku stále zrušit. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Na co si mám dát pozor při objednávce?
Pokud nemáte založený účet na naší stránce, prosím, věnujte pozornost správnému zadání fakturační a dodací adresy. Při zadávání e-mailové adresy zkontrolujte i chyby při psaní. V opačném případě Vám důležité informace k Vaší objednávce nemůžou být doručené. Pro odeslání zásilek potřebujeme Vaše telefonní číslo, abychom Vás v případě potřeby mohli rychleji kontaktovat.
Doručení zásilky následuje až po přijetí platby nebo potvrzení o platbě poskytovatelem třetí strany (platba předem převodem, PayPal). Při platbě na dobírku Vám vzniknou dodatečné náklady, které budou zaúčtované v nákupním procesu.
Mám slevový kupón. Jak jej můžu uplatnit?
Vyberte si zboží, vložte do košíku a pokračujte až k platbě. V kroku „Výběr platební metody“ budete moci zadat Váš kupón.
Pozor, některé kupóny mohou být omezené jen na některé produkty nebo na objednávky nad určitou sumu.
Byla moje objednávka vyexpedována?
Po odeslání zásilky dostanete potvrzující e-mail s odkazem na sledování. Pokud jste se na našem e-shopu zaregistrovali, stav doručení můžete sledovat i ve svém uživatelském kontu v sekci „Moje objednávky“.
Uživatelský účet
Jaké výhody má uživatelský účet?
Hlavně Vám nabídne pohodlí.
Na začátek pohodlné dokončení objednávky, kdy za Vás vyplníme všechny údaje. Později snadnou kontrolu stavu Vaší objednávky od momentu přijetí až po doručení k Vašim dveřím a přístup k celé nákupní historii.
Navíc dostanete přístup k možnosti "Wishlist", díky které si můžete odložit produkty, které vás zaujaly a chtěli byste si je v budoucnu koupit.
Jak si založím uživatelský účet?
Je to velmi jednoduché! Stačí na to jen 3 kroky:
- 1. Klepněte na tlačítko "Přihlášení" v pravém horním rohu. Zcela dole najdete možnost "Zaregistrujte se teď".
- 2. Budete přesměrováni na registrační formulář, který vyplníte, potvrdíte souhlas se zpracováním osobních údajů a pomocí reCAPTCHA nám potvrdíte, že nejste robot. Kliknutím na tlačítko "Registrace" údaje potvrdíte.
- 3. Je to! Jste zaregistrováni, přihlášení a můžete nakupovat. Na emailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, Vám posíláme pro jistotu potvrzující email.
Jak se přihlásím do svého účtu?
Pokud jste již registrováni, klikněte na tlačítko "Přihlášení" v pravém horním rohu. Zadejte své údaje, potvrďte, a jste přihlášeni! Pokud používáte Vaše zařízení, doporučujeme v prohlížeči povolit možnost "zapamatovat heslo", abyste byli příště automaticky přihlášení.
Jak mohu změnit adresu nebo jiné údaje?
- 1. Po přihlášení klikněte v pravém horním rohu na "Můj účet".
- 2. Ve stažené nabídce klikněte na tlačítko "Můj účet".
- 3. Vidíte přehled všech svých údajů. Kliknutím na tlačítko "Upravit" můžete změnit svou adresu, a pomocí tlačítka "Přidat adresu" můžete doplnit doručovací adresu, pokud je jiná než ta fakturační.
- 4. Pokud potřebujete změnit některé jiné údaje (jméno nebo příjmení) pomohou Vám naši operátoři na zákaznické podpoře.
Zapomněl jsem heslo. Co dělat?
Přístup ke svému účtu můžete mít zpět již za několik minut. Klikněte na tlačítko "Přihlášení" v pravém horním rohu, a ve stažené nabídce na odkaz "Zapomněli jste své heslo?". Zadáte nám svůj e-mail a my Vám zašleme odkaz, díky kterému si budete moci heslo okamžitě změnit na nové.
Jak si změním heslo?
- 1. Po přihlášení klikněte v pravém horním rohu na "Můj účet".
- 2. Ve stažené nabídce klikněte na tlačítko "Můj účet".
- 3. Vidíte přehled všech svých údajů. Klikněte na tlačítko "Změnit heslo" vedle položky Heslo zadejte nové heslo a potvrďte. A je to!
Platba
Mám slevový kupón. Jak ho mohu uplatnit?
Vyberte si zboží, vložte do košíku a pokračujte až k platbě. V kroku "Výběr platební metody" budete moci zadat Váš kód. Pozor, některé kódy mohou být omezeny jen na některé produkty nebo na objednávky nad určitou sumu.
Způsoby platby
Platba kartou
Při platbě debetní nebo kreditní kartou uveďte během procesu platby informace o kartě včetně 16místného čísla karty, platnosti a třímístného kontrolního čísla (CVV).
O bezpečnost a u nás bát nemusíte. Na zpracování plateb používáme bránu Adyen, která splňuje přísné bezpečnostní standardy PSD2 SCA, a využívá umělou inteligenci pro detekci podvodných plateb. Podrobnosti o Vaší kreditní kartě přenášíme pomocí bezpečného protokolu SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostních serverů. Tento vysoký bezpečnostní standard chrání Vaše data před zneužitím.
Platba pomocí PayPal
Platba přes Paypal je jednoduchá, rychlá a bezpečná. Stačí se přihlásit do svého účtu, nebo si založit účet a připojit k němu vaši kreditní kartu. Pokud chcete vědět více, vše důležité najdete na oficiálních stránkách PayPal.
Při platbě přes PayPal nemáme žádný přístup k údajům Vaší karty, platbu spárujeme pomocí názvu účtu, ze kterého jste zaplatili. Je to tedy jeden z nejbezpečnějších způsobů platby.
Platba převodem na účet
Při platbě předem převodem na účet dostanete hned po dokončení objednávky e-mailem potvrzení o své objednávce, ve kterém najdete všechny potřebné údaje.
Detaily bankyVlastník účtu: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Číslo účtu: 2108316110
Kód banky: 2700
IBAN: CZ9327000000002108316110
BIC: BACXCZPP
Objednávka na dobírku
Za objednané zboží zaplatíte až při převzetí od kurýra. Chtěli bychom Vás upozornit, že při platbě na dobírku je k ceně poštovného navíc účtován zpracovatelský poplatek ve výši 49,- Kč.
Doprava a doručení
Jak rychle odesíláte zásilku?
Objednávky obvykle odesíláme následující pracovní den po potvrzení přijetí platby nebo potvrzení o platbě třetí stranou (PayPal). Přijetí platby přímým převodem víme potvrdit, až když platba přijde k nám na účet. Proto v tomto případě trvá odeslání o den či dva déle.
Kolik potrvá, dokud mi zásilka přijde?
Všechny naše produkty k vám cestují z Německa. Snažíme se nezatěžovat cesty a přírodu, a naše kamiony jezdí vždy plné. Proto může dodání trvat zhruba 3-5 pracovních dnů.
V případě velkorozměrových zásilek (ledničky, apod.) může trvat dodání o den či dva déle.
Moje zásilka vypadá být poškozená.
Pokud si při přebírání všimnete, že obal zásilky je poškozen, otevřete zásilku ještě v přítomnosti kurýra a udělejte si fotografie z otvírání balíku. Pokud zboží vypadá být nepoškozené, můžete zásilku "přebrat s výhradou" - s kurýrem vyplníte protokol, a kdyby se cokoli stalo, máte právo na náhradu od dopravní společnosti.
Zásilka vypadala v pořádku, ale po otevření jsem zjistila, že je poškozená.
Poškození nafoťte hned po otevření balíku. Problém musíte nahlásit nejpozději do 48h kurýrní službě, u které si budete moci vyžádat náhradu. Na reklamaci budete potřebovat číslo zásilky (najdete ho na balíku, nebo po přihlášení se v MetaApp) a fotografickou dokumentaci. Pošlete mail na [email protected] s popisem poškození, číslem zásilky a fotkami a postupujte dále podle pokynů přepravce.
Vrácení zboží
Jak mohu odstoupit od smlouvy a zboží vrátit?
Pokud od nákupu ještě neproběhlo 14 dní, a zboží je stále nepoužité a v originálním obalu, vrácení je velmi jednoduché. Vyplňte tento online formulář, zboží zabalte do originálního balení a odstoupení u Vás vyzvedne kurýr na naše náklady, kdy termín vyzvednutí si vybíráte v našem formuláři. Peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od doručení zboží k nám.
Pokud jste zboží již používali, stále ho můžete vrátit, ale od ceny, kterou Vám zašleme zpět, odečteme náklady na případné čištění nebo jiné uvedení produktu do původního stavu.
Více podrobností o odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách, bod 10.
Jakou záruku mám při nákupu produktů Blumfeldt?
Na všechny naše produkty nabízíme 3letou záruku. Navíc při nákupu máte 14 dní na to, abyste produkt vrátili, pokud vám nebude vyhovovat.
Kdy mohu zboží reklamovat? Jaké jsou podmínky reklamace?
Všechny informace o reklamaci najdete v našich obchodních podmínkách, v sekcí "Reklamační řád".
Produkt mi přišel bez návodu/nemá návod v mém jazyce. Co dělat?
Pokud produkt přišel bez návodu, nebo jste návod ztratili, připravili jsme pro vás online verzi ve formátu PDF, kterou si můžete kdykoliv vytisknout. Najdete ji na podstránce daného produktu v části "Vlastnosti a rozměry".