Stojan na kancelářské potřeby

25 cm , plnící systém , 600 g
799 Kč (s DPH)
Ihned k dodání. | Dodací lhůta: 3 - 5 pracovních dní
  • Doprava zdarma
  • Bezpečná platba
  • 14 dní na vrácení

All purchases made between the 25th of October and the 30th of November 2019 can be returned till the 31st of January 2020.

Stojan na kancelářské potřeby

Základní informace

  • Organizační talent: praktický stojánek na kancelářské potřeby na psací stůl
  • Vše pěkně roztříděné: na tužky, gumy a jiné psací potřeby
  • Vše na svém místě: 6 různých přihrádek
  • Přenosný organizér: s praktickou rukojetí
  • Udržitelný: ze 100% bambusu

Popis produktu

Nový psací stůl: tužky, pravítko, guma a kancelářské sponky jsou přehledně a uspořádaně roztříděné v moderním a praktickém organizéru od společnosti blumfeldt. V 6 malých přihrádkách můžete ideálně roztřídit všechny své pomůcky a vždy víte, kam sáhnout. To vám výrazně usnadní práci za psacím stolem. Stojan  má i praktickou ručku. Pořádky na homeofficee nebo na pracovním stole: jedním pohybem máte vše po ruce a stojan můžete pohodlně přenést i s jeho obsahem.

Nejen pořádek, ale i radost: přesně to přináší moderní stojan na kancelářské potřeby do vaší kanceláře. Díky němu je po ruce každý spis, máte pořádek v práci a zároveň překrásný doplněk, který už při pohledu na něj zvedne náladu.

Zákaz plastů v kanceláři nebo na vlastním psacím stole: udržitelný stojan  z bambusu od společnosti blumfeldt.

Zobrazit víc

Vlastnosti a rozměry

  • praktický stojánek na kancelářské potřeby
  • udělá pořádek v kanceláři
  • se 6 různými přihrádkami
  • 100% bambus
  • nízká hmotnost
  • kompaktní velikost
  • moderní, jednoduchý design
  • rozměry: cca 25 × 12 × 18 cm
  • rozměry složek: cca 8 × 11 × 7,5 cm
  • hmotnost: cca 600 g
Stojan na kancelářské potřeby,stojan na propisovací tužky, 6 přihrádek, 25x12x18 cm, bambus

Dodací podmínky

Co bylo posláno

Ihned k dodání. | Dodací lhůta: 3 - 5 pracovních dní

Hodnocení zákazníků

K tomuto zboží ještě nikdo nenapsal recenzi.